Zaloguj się

Producenci

Biuro wieku XIX i XX.

    Pod koniec 19 wieku, w biurach do prowadzenia biznesu pojawiły się w Stanach Zjednoczonych, telegrafy, a potem telefon wynaleziono pozwalając na natychmiastowy porozumiewania się na odległość. Gdziekolwiek produkcji istniały, na przykład w młynku lub fabryki, biuro, może teraz znajdować się na odległość. Inne wynalazki, które przyczyniły się do rozwoju i komfortu pracy w biurze to:oświetlenie elektryczne , maszyny do pisania i maszyn liczące.

Meble biurowe

    Być może największy symbol biura jest krzesło i biurko. W trakcie 1876 Wystawa Stulecia w Filadelfii, nowy sprzęt biurowy i meble były popularne eksponatów. Ekspozycja wyróżniona fantazyjne biurka rolltop. Projektowane biuro ewoluowały po wynalezieniu maszyny do pisania, jak opracowanie rolltop nie był dobry dla umieszczenia maszyny do pisania.

 Biuro wieku XX

   W 1900 roku prawie 100.000 ludzi w Stanach Zjednoczonych, pracowali w sekretariacie. Stenografowie i maszynistki w biurze. Przeciętny pracownik był zatrudniony na sześćdziesiąt godzin sześć dni w tygodniu pracy.Wtedy prowadzono specjalistyczne szkolenia dostępne dla ludzi, którzy chcieli studiować umiejętności biura.

Ergonomia Urzędu

     Narodziny pracowników umysłowych i urzędu oznaczało, że przez wiele godzin pracownik biurowy przez wiele dni będzie pracował w sekretariacie i prowadzenie zadań powierzone. Ergonomia jest optymalizacją doświadczeń między ludźmi, a obiektami zaprojektowanymi i środowisk ich interakcji. Doświadczenia odegrały dużą rolę w projektowaniu obiektów oraz przedmiotów stosowanych w nowoczesnym biurze.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Tłumaczenia

Waluty

Wersje językowe

Sklep jest w trybie podglądu

ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z ZAKUPÓW

Twitter
Twitter
Twitter
Sklep internetowy Shoper.pl