Reklamacje i zwroty

1. Wszystkie produkty oferowane w naszej ofercie są fabrycznie nowe, objęte pełną gwarancją producenta - dystrybutora. Dla produktów nie posiadających karty gwarancyjnej, gwarancją jest dowód zakupu - faktura lub paragon.

2. Jesteśmy pewni wysokiej jakości produktów oferowanych przez naszą firmę. Informujemy również iż w trosce o pełną satysfakcję Klienta istnieje możliwość zwrotu zakupionych towarów na podstawie dowodu zakupu, jednak nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty sprzedaży. 

UWAGA ZWROTOM NIE PODLEGAJĄ :
  • PRODUKTY KTÓRE NIE ZAWIERAJĄ ORYGINALNEGO OPAKOWANIA BĄDŹ OPAKOWANIE TO ZOSTAŁO ROZPIECZĘTOWANE NP. TONER LUB TUSZ DO DRUKARKI
  • PRODUKTY KTÓRE ZOSTAŁY SPROWADZONE NA PAŃSTWA SPECJALNE ZAMÓWIENIE. PRZED REALIZACJĄ TAKIEGO ZAMÓWIENIA KLIENT INFORMOWANY JEST O BRAKU MOŻLIWOŚCI ZWROTU NP. specjalne zamówienie (duża ilość jednego rodzaju produktu lub produkt nietypowy)
W przypadku realizacji zamówień nietypowych obsługa sklepu może zażądać zaliczki bądź przedpłaty na konto bankowe sklepu na podstawie wystawionej faktury Pro - Forma.
 

WSZELKIE KOSZTY ZWIĄZANE ZE ZWROTEM ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW PONOSI KLIENT ZWRACAJĄCY ZAMÓWIENIE.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Facebook
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Twitter
Google Plus
Google Plus
Google Plus
Sklep internetowy Shoper.pl